Corporate Training Session 1


Follow me on Twitter: Click Here

Post kali ini adalah tentang latihan bengkel yang akan diadakan 16 – 17hb Jun 2009. Bengkel kali ini adalah mengenai tugas sebagai khidmat pelanggan atau Customer Service yang mana peserta akan diajar apakah tugas sebagai seorang khidmat pelanggan serta Do’s dan Don’t. Program ini dijalankan selama dua hari yang mana ianya akan tertumpu dari segi teori dan praktikal. Selain daripada itu, teknik persembahan akan diajar kepada peserta secara berkumpulan dan yang penting peserta akan melakukan setiap tugasan yang diberikan seperti dalam situasi yang sebenar dalam erti kata lain, tugasan dalam suasana perkerjaan yang sebenar (roleplay).

Rasanya dengan setiap tugasan yang diberikan peserta akan teruja dengan setiap teknik yang akan dipelajari nanti. Semoga apabila peserta berjaya menamatkan sesi bengkel ini, harap mereka semua akan dapat mengaplikasikan segala pengalaman semasa sesi menjalani bengkel tersebut.

Insyallah, jika tidak ada halangan saya akan postkan gambar-gambar aktiviti apabila selesai bengkel itu dijalankan. Jangan lupa layari blog lagi ini nanti bagi mengikuti perkembangan artikel dan aktiviti harian.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s